Widget

Jaká je adresa domu?

Dům E má adresu Na Zlaté stoce 2915/9, 370 05 České Budějovice.

Dům F má adresu Na Zlaté stoce 2916/7, 370 05 České Budějovice.

Jaké dispozice mají nabízené apartmány?

Dispozice apartmánů jsou 1+kk, 2+kk, 3+kk a 4+kk - viz nabídka.

Jaké je vybavení apartmánů?

Všechny apartmány jsou vybaveny novou kuchyňskou linkou vč. vestavěných spotřebičů (lednice, trouba, indukční varná deska, digestoř, dále u apartmánů 2+kk a 3+kk myčka nádobí a mikrovlnná trouba).

Návody k jednotlivým spotřebičům si můžete stáhnout:

Volitelně nabízíme možnost dovybavení apartmánu nad rámec kuchyňské linky.

Videoprohlídky jednotlivých typů apartmánů jsou k dispozici u detaily každého typu - viz nabídka.

Je možné nahlášení trvalého bydliště?

V Apartmánech Stromovka nelze nahlásit trvalé bydliště.

Jaké služby jsou zahrnuty v ceně?

V rámci ceny apartmánu jsou základní služby, kterými se rozumí: vytápění apartmánu, dodávka elektrické energie, dodávka teplé a studené vody a vysokorychlostní optický internet.

Částka za energie a služby je paušální, nejedná se o zálohy.

Nad rámec základních služeb je možné sjednat za příplatek tzv. fakultativní služby: příjem TV vysílání, poskytnutí vybavení nad rámec kuchyňské linky, úklid apartmánu apod.

Kdo je poskytovatelem internetu v domě?

Apartmány Stromovka jsou vybaveny moderními optickými rozvody v celém domě. Poskytovatelem internetu je společnost PODA. V rámci základních služeb je poskytováno připojení k internetu "GPON 1 GIGA" s rychlostí 1000/300 Mbps (viz https://www.poda.cz/internet/opticky-internet-do-bytu/).

Jak je zajištěn příjem TV vysílání?

V apartmánu není zavedena anténa pro příjem pozemního vysílání televize. V případě Vašeho zájmu lze k internetu od PODA doobjednat televizní služby, a sice v následující podobě (viz https://www.poda.cz/tv-sluzby/):

  • podpora 1 hlavního zařízení televize, tzv. „first screen zařízení“ – na chytré TV nutná instalace aplikace PODA TV, propojení s routerem buď přes Wi-Fi, nebo kabelem, v případě starší TV možnost zapůjčení set-top boxu,
  • podpora 4 mobilních zařízení, tzv. „second screen zařízení“ – aplikace ve webovém prohlížeči, na mobilním telefonu či tabletu (dostupné odkudkoliv, nikoliv jen z domácí Wi-Fi sítě – viz https://www.poda.cz/tv-sluzby/poda-net-tv/),
  • podpora chytrých funkcí, jako je archiv, nahrávání, spuštění od začátku apod. (viz https://www.poda.cz/tv-sluzby/chytre-funkce-tv/).

Tarify TV jsou následující (seznam programů viz přiložený soubor, nebo také https://www.poda.cz/tv-sluzby/seznam-programu/):

Pro aktivaci TV vysílání je nutné na televizi (případně tabletu, telefonu apod.) nainstalovat aplikaci PODA TV a nahlásit nám kód pro párování, který se zobrazí po volbě "přihlásit" - tato aktivace se provádí pro každé zařízení jednorázově pouze při prvním přihlášení. V případě, že Vaši televizi nelze připojit k internetu, či nepodporuje instalaci aplikací, zajistíme připojení prostřednictvím set-top boxu - kontaktujte nás.

Jaká je splatnost nájmu, hradí se kauce?

Po podpisu smlouvy se hradí vratná kauce ve výši jednoměsíčního nájmu určená k pokrytí případných nákladů s odstraněním škod způsobených v apartmánu či na společných částech domu.

Nájem je hrazen měsíčně, a to vždy k prvému dni měsíce předcházejícího měsici, za který je platba hrazena (např. nájem za květen je splatný do 1.4.). Po podpisu smlouvy je splatný nájem na první dva měsíce trvání nájmu.

Jak je zajištěno parkování?

K apartmánu je možné pronajmout si vnitřní či venkovní parkovací stání - viz nabídka.

Je součástí každého apartmánu sklep?

Skladové prostory v přízemí domu jsou volitelným příslušenstvím - viz nabídka.